Начало > любителски превод, откъс > „Евърнайт“ от Клаудия Грей – откъс

„Евърнайт“ от Клаудия Грей – откъс


„Евърнайт“
Клаудия Грей


Пролог


Горящата стрела се заби в стената.

Огън. Старото, сухо дърво на молитвения дом се възпламени на секундата. Тъмен, мазен пушек изпълни въздуха, дращейки дробовете ми и карайки ме да се давя. Около мен новите ми приятели изкрещяха от изненада, преди да грабнат оръжия, приготвяйки се да се сражават на живот и смърт.

Това е по моя вина.

Стрела след стрела разсичаха въздуха, разпалвайки все повече пламъците. Сред мъглата от пепел отчаяно търсех погледа на Лукас. Знаех, че той ще ме защитава на всяка цена, но той също беше в опасност. Никога не бих си простила, ако нещо се случи с Лукас, докато се опитва да ме спаси.

Кашляйки от изпълнения със сажди въздух, сграбчих ръката на Лукас и хукнахме към вратата. Но те вече ни чакаха.

Очертани на фона на пламъците – тъмна, застрашителна линия от тела се изправяше точно на входа на молитвения дом. Никой от тях не размахваше оръжие: нямаше нужда да го правят, за да подсилят заплахата си. Бяха дошли за мен. Бяха дошли, за да накажат Лукас, че наруши правилата им. Бяха дошли, за да убиват.

Всичко това е по моя вина. Аз ще съм виновна, ако Лукас загине.

Нямаше къде да се скрием, къде да избягаме. Не можехме да останем тук – не и сред бушуващите около нас пламъци, вече така горещи, че пареха кожата ми. Скоро таванът щеше да се срути и да смаже всички ни.

Навън вампирите чакаха.

източник: официален сайт на авторката
превод: моя милост

  1. Все още няма коментари.
  1. No trackbacks yet.

Вашият коментар

